Photo de stock - 04 February 2022, Saxony, Frankenberg: The last Barkas 1000/1 with a four-stroke engine to come off the assembly line is on display in the ""Zeitwerkstadt"" museum. Here, the history of the all-rounder with two-stroke engine is highlighted in a show. In March 1962, the ""fast transporter"" was presented to the world public at the Leipzig Spring Fair. A total of 175,740 Barkas were produced, as minibuses, with flatbeds, as ambulances or fire engines. A lack of investment in successors broke the company's back at the latest at the time of reunification. On April 10, 1991, production in Hainichen was discontinued. Photo: Jan Woitas/dpa-Zentralbild/dpa. - Frankenberg/Saxony/Germany

Photo de stock: 04 February 2022, Saxony, Frankenberg: The last Barkas 1000/1 with a four-stroke engine to come off the assembly line is on display in the ""Zeitwerkstadt"".

Mots-clés utilisés

  • Un
  • De Dos
  • Dos
  • Monde
  • Voiture
  • Temps
  • Rapide
  • Printemps
  • Histoire
  • Spectacle
  • Allemagne
  • Public
  • Fabrication
  • Photo
  • Économie
  • Musée
  • Ruiné
  • Moteur
  • Afficher
  • Présentoir
  • Investissemment
  • Société
  • Ambulance
  • Mars
  • Manquer De
  • Venir
  • Reflet
  • Saxe
  • 10
  • Avril
  • Février
  • 1000
  • Plus Tard
  • Jan
  • Total
  • Leipzig
  • Minibus
  • Transporteur
  • Ici
  • 1991
  • 175
  • Réunification
  • 1962
  • 2022
  • Flatbed
  • Successeur
  • Camion De Pompiers
  • Chaîne De Montage
  • Frankenberg
  • Arrêter
  • All-Rounder
  • Quatre Temps
  • 740
  • Rda
  • République Démocratique Allemande
  • Voiture D'époque
  • Deux Temps
  • Barkas
  • Présenté
  • Dpa
  • As
  • Hainichen
  • Maha
  • Seimann
Choisir des mots clés multiples